Na towary dostępne w sklepie udzielona jest gwarancja producenta. Jeżeli otrzymany towar posiada wady techniczne lub nie działa prawidłowo może zostać odesłany przez Klienta w ramach reklamacji. W takiej sytuacji prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem: +48 796 715 999 lub mailowy: zwroty@flosi.pl.
Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych z opcją płatności przy odbiorze. Sklep zobowiązuje się do nieprzekraczania terminu 14 dni roboczych (od daty przyjęcia reklamowanego towaru do sklepu) na rozpatrzenie reklamacji. Jeżeli reklamacja zostanie uznana przez serwis producenta, usterki zostaną usunięte bezpłatnie lub towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu wraz z kosztem przesyłki. Jeśli reklamacja zostanie odrzucona przez serwis producenta jako nieuzasadniona, towar może zostać odesłany do Klienta na jego koszt, z możliwością uwzględnienia kosztów poniesionych przez serwis oraz sklep.
Paczki prosimy wysyłać na adres magazynu firmy:
Flosi.pl - Sedum Projekt Mariusz Bywalec
ul. Polna 1,
49-100 Niemodlin.
Jeżeli otrzymany towar posiada uszkodzenia powstałe podczas transportu lub wystąpiły braki ilościowe w przesyłce należy zgłosić zaistniały problem telefonicznie lub mailowo w terminie do 7 dni od dnia otrzymania towaru. Po upływie w/w terminu reklamacje ilościowe jak i uszkodzeń towarów powstałych w transporcie nie będą uwzględniane.