Wysyłka zamówień w 48h
Kontakt
Zaloguj się
0.00  0

Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Koszyk
Strona główna » Zwroty i reklamacje
Szukaj
0.00  0

Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Koszyk

ZWROT - Odstąpienie od umowy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówionym towarem. Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru należy powiadomić sklep https://flosi.pl/ o tym fakcie mailowo na adres zwroty@flosi.pl lub telefonicznie pod numer telefonu: +48 796 715 999

Uwaga!
W przypadku zwrotu towaru, sklep https://flosi.pl/ dokona klientowi zwrotu zapłaconej za towar kwoty, a także kosztu przesyłki zgodnie z ustawą. Klient dokonuje zwrotu towaru na swój koszt.

Zwracane towary należy odsyłać na adres:

Flosi.pl - Sedum Projekt Mariusz Bywalec
ul. Polna 1,
49-100 Niemodlin.

Uwaga!
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  1. O świadczenie usług, jeżeli https://flosi.pl/ wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta,
  2. W której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi FLOSI nie sprawuje kontroli, które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  3. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy to szczególnie wszelkiego rodzaju indywidualnych kompozycji wykonanych na specjalne zamówienia Kupującego)
  4. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  5. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

Reklamacja

Na towary dostępne w sklepie udzielona jest gwarancja producenta. Jeżeli otrzymany towar posiada wady techniczne lub nie działa prawidłowo może zostać odesłany przez Klienta w ramach reklamacji. W takiej sytuacji prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem: +48 796 715 999  lub mailowy: zwroty@flosi.pl. 

Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych z opcją płatności przy odbiorze. Sklep zobowiązuje się do nieprzekraczania terminu 14 dni roboczych (od daty przyjęcia reklamowanego towaru do sklepu) na rozpatrzenie reklamacji. Jeżeli reklamacja zostanie uznana przez serwis producenta, usterki zostaną usunięte bezpłatnie lub towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu wraz z kosztem przesyłki. Jeśli reklamacja zostanie odrzucona przez serwis producenta jako nieuzasadniona, towar może zostać odesłany do Klienta na jego koszt, z możliwością uwzględnienia kosztów poniesionych przez serwis oraz sklep.

Paczki prosimy wysyłać na adres magazynu firmy:

Flosi.pl - Sedum Projekt Mariusz Bywalec
ul. Polna 1,
49-100 Niemodlin.

Jeżeli otrzymany towar posiada uszkodzenia powstałe podczas transportu lub wystąpiły braki ilościowe w przesyłce należy zgłosić zaistniały problem telefonicznie lub mailowo w terminie do 7 dni od dnia otrzymania towaru. Po upływie w/w terminu reklamacje ilościowe jak i uszkodzeń towarów powstałych w transporcie nie będą uwzględniane.

Artykuły blogowe

Poznaj FLOSI.pl

Szeroki wybór dekoracji i akcesoriów
Darmowa dostawa dla zakupów od 400 zł
Bezpieczne transakcje przez Tpay i przelewy24
Doświadczona obsługa klienta

Zapisz się do newslettera

Bądź informowany o naszych najnowszych promocjach i nowościach na bieżąco!
Dostawy:
logo inpost
Obsługiwane płatności:
©2023 https://www.flosi.pl/ Wszelkie prawa zastrzeżone.